همشهری‌آنلاین: اعضای هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران با حضور در اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، انتصاب امیر عباس تقی پور به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی را به وی تبریک گفته و برای وی در مسؤولیت جدید آرزوی موفقیت کردند.

جواد قاسمی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در این جلسه با اشاره به وظایف خطیری که سازمان تأمین اجتماعی بر عهده دارد گفت: این سازمان، سازمانی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و انجام امور فرهنگی و ارتباطی در آن، پیچیده و مستلزم شناخت و برنامه‌ریزی مناسب است.

وی با اشاره به اینکه تقی‌پور از اعضای فعال خانواده ارتباطات است برای وی آرزوی موفقیت کرده و اظهار امیدواری کرد سازمان تأمین اجتماعی در دوره جدید مدیریتی خود، بیش از گذشته در ارائه خدمت به مخاطبانش گام بردارد.

در ابتدای این دیدار، تقی‌پور مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با ارائه آمار و ارقامی از وضعیت مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی گفت: حدود نیمی از جمعیت کشور، تحت پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و این سازمان، بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، تنوع و تعدد مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی اقتضاء می کند برای ابلاغ پیام های آن، از ابزار و بسته بندی‌های متفاوت بهره‌مند شویم اضافه کرد: استقرار روابط عمومی الکترونیک در سازمان تأمین اجتماعی، ضروری و رافع بسیاری از مسائل و مشکلات خواهد بود.

تقی پور افزود: امیدوارم با کمک و حمایت استادان و نخبگان فرهنگی و ارتباطی کشور، در مسیر خدمت به شریف‌ترین اقشار جامعه و افزایش آگاهی و شناخت آنها از حقوق و تکالیف قانونی اشان در تعامل با سازمان تأمین اجتماعی حرکت کنیم.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی از ابراز محبت و عنایت فعالان روابط عمومی و رسانه کشور و از جمله انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت انتصاب وی تقدیر کرد و گفت: بنده و همکارانم در این اداره کل آماده دریافت پیشنهادات انجمن های تخصصی روابط عمومی و رسانه برای انجام بهتر وظایفمان هستیم.

وی گفت: بزودی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان تأمین اجتماعی، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها