جواد قاسمی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در این جلسه با اشاره به وظایف خطیری که سازمان تأمین اجتماعی بر عهده دارد گفت: این سازمان، سازمانی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و انجام امور فرهنگی و ارتباطی در آن، پیچیده و مستلزم شناخت و برنامهریزی مناسب است.
وی با اشاره به اینکه تقیپور از اعضای فعال خانواده ارتباطات است برای وی آرزوی موفقیت کرده و اظهار امیدواری کرد سازمان تأمین اجتماعی در دوره جدید مدیریتی خود، بیش از گذشته در ارائه خدمت به مخاطبانش گام بردارد.
در ابتدای این دیدار، تقیپور مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با ارائه آمار و ارقامی از وضعیت مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی گفت: حدود نیمی از جمعیت کشور، تحت پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و این سازمان، بزرگترین سازمان بیمهای کشور محسوب میشود.
وی با اشاره به اینکه، تنوع و تعدد مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی اقتضاء می کند برای ابلاغ پیام های آن، از ابزار و بسته بندیهای متفاوت بهرهمند شویم اضافه کرد: استقرار روابط عمومی الکترونیک در سازمان تأمین اجتماعی، ضروری و رافع بسیاری از مسائل و مشکلات خواهد بود.
تقی پور افزود: امیدوارم با کمک و حمایت استادان و نخبگان فرهنگی و ارتباطی کشور، در مسیر خدمت به شریفترین اقشار جامعه و افزایش آگاهی و شناخت آنها از حقوق و تکالیف قانونی اشان در تعامل با سازمان تأمین اجتماعی حرکت کنیم.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی از ابراز محبت و عنایت فعالان روابط عمومی و رسانه کشور و از جمله انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت انتصاب وی تقدیر کرد و گفت: بنده و همکارانم در این اداره کل آماده دریافت پیشنهادات انجمن های تخصصی روابط عمومی و رسانه برای انجام بهتر وظایفمان هستیم.
وی گفت: بزودی شورای هماهنگی روابط عمومیهای سازمان تأمین اجتماعی، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.