همشهری آنلاین: هفته پنجم لیگ برتر با انجام شش بازی در شهرهای مختلف کشور به پایان رسید و تیم‌های مهرام، پتروشیمی و ذوب آهن همچنان بدون شکست به کار خود ادامه دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در اولین بازی هفته تیم‌های مهرام تهران و فولاد ماهان سپاهان در ورزشگاه آزادی مقابل همدیگر قرار گرفتند که تیم میزبان موفق شد بازی را با نتیجه 66-83 به نفع خود به پایان ببرد.

 

در ماهشهر تیم پتروشیمی بندر امام توانست در دیداری راحت تیم نیروی زمینی را با شکست مواجه نماید و در دیگر دیدار این هفته ذوب آهن اصفهان در خانه خود تیم شهرداری گرگان را شکست داد.

 

در زنجان تماشاچیان این شهر شاهد دیداری نزدیک و حساس میان تیم‌های همیاری این شهر و دانشگاه آزاد تهران بودند که در پایان این تیم میهمان بود که با دست پر از زمین خارج شد و توانست میزبان خود را 62-67 مغلوب نماید.

 

تیم هفت الماس قزوین در پنچمین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر، پذیرای تیم استقلال زرین قشم بود که این دیدار مهیج در وقت قانونی به تساوی کشیده شد و در پنج دقیقه وقت اضافه تیم استقلال زرین قشم موفق شد میزبان جوان خود را با نتیجه 79-83 شکست دهد.

 

در آخرین دیدار انجام شده این هفته تیم افرا خلیج فارس تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر را شکست داد تا رقابت‌های میان جدول همچنان حساس و نزدیک دنبال شود.

 

در پایان هفته پنجم، تیم مهرام تهران با 10 امتیاز صدرنشین مسابقات است، دانشگاه آزاد با 9 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی بندرامام (با یک بازی کمتر) در تعقیب صدرنسین می‌باشند.

 

رقابت‌های هفته ششم روز دوشنبه یازدهم آذرماه پیگیری خواهد شد.

 

منبع: همشهری آنلاین