همشهری آنلاین: با شکست متین در مقابل کاله در آمل، اولین باخت این تیم در لیگ برتر سال جاری رقم خورد.

تیم والیبال متین ورامین، صدرنشین لیگ برتر والیبال با وجود این که نخستین شکست خود را در برابر کاله در بازی معوقه هفته نخست این رقابت‌ها تجربه کرد، باز هم در صدر باقی ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دو تیم کاله مازندران و متین ورامین از ساعت 17 روز یکشنبه (10 آذر) در چارچوب بازی معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال در آمل به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم  متین در این بازی سه بر دو مغلوب حریف خود شده و جمع امتیازهایش به 10 رسید و فاصله‌اش  با تیم دوم جدول (باریج اسانس) به یک امتیاز رسید.

شاگردان بهروز عطایی در کاله  در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 15 و 25 بر 22 مغلوب متین شدند، اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 14 و 15 بر 5 موفق به شکست میهمان خود شدند.

در اواخر ست دوم هواداران حاضر در سالن مسابقه از الفاظ ناشایستی استفاده کردند که سعید درخشنده، ناظر مسابقه، بازی را متوقف کرد و به آنان تذکر داد در صورت تکرار، بازی ناتمام اعلام می‌شود که پس از این هشدار مشکل برطرف شد.

در اواخر ست پنجم و در امتیاز 14 بر 5 اسپک بازیکنان کاله بر سر سعید معروف برخورد کرد که بر اساس گزارش ناظر، واکنش نامناسب معروف در برابر هوادارن حاضر در سالن موجب واکنش متقابل هواداران کاله شد و یک بطری آب و اشیایی به سمت زمین پرتاب شد. بعد از پایان بازی نیز یک ترقه دست‌ساز در سالن پرتاب و منفجر شد که صدای مهیبی به همراه داشت.

در تیم کاله مازندران فرهاد ظریف نمایش خوبی داشت.

تیم‌های باریج اسانس کاشان، پیکان و بازرگانی جواهری به ترتیب با 9، 8 و 8 امتیاز در مکان‌های دوم تا چهارم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند. کاله مازندران نیز با کسب این پیروزی هشت امتیازی شد و در مکان پنجم جدول جای گرفت.

هفته ششم لیگ برتر والیبال چهارشنبه همین هفته با شش بازی در شهرهای تهران، مشهد، ارومیه، گنبد، آمل و ورامین پیگیری خواهد شد.

 

 

منبع: همشهری آنلاین