همشهری آنلاین: انجمن علمی گردشگری ایران از سوی کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بالاترین امتیاز انجمن‌ها را در حوزه علوم انسانی کسب کرد.

انجمن علمی گردشگری ایران موفق شد، بالاترین امتیاز انجمن‌ها را در حوزه علوم انسانی از سوی کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1391 دریافت کند.

دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو، رییس انجمن علمی‌گردشگری ایران با اعلام این مطلب افزود: 

ارزیابی کمی و کیفی شاخص‌های ارزیابی و نیز بررسی و ارزیابی عملکرد انجمن‌های علمی و حمایت از فعالیت‌های علمی و ایجاد خلاقیت و نوآوری از سوی کمیسیون انجمن‌های علمی ایران در سال 1391، انجمن علمی گردشگری ایران توانست امتیاز 1156 یعنی بالاترین امتیاز انجمن‌ها را در حوزه علوم انسانی کسب کند.

انجمن‌علمی گردشگری ایران با فعالیت‌های متعدد گردشگری در حوزه پژوهشی و آموزشی، انتشار مجله پژوهشی"گردشگری و توسعه"، برپایی نشست‌ها و هم اندیشی‌های علمی و همچنین برگزاری سمینارها و همایش‌های علمی و پژوهشی موفق به کسب این امتیاز شده و امید است در آینده نزدیک رتبه بهترین انجمن علمی در کل انجمن های کشور را کسب کند.

آخرین فعالیت این انجمن برگزاری همایش حقوق شهروندی در حوزه گردشگری بوده که در تاریخ نهم آذر ماه سال 92 در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد و نتایج آن جهت استفاده در تکمیل تدوین منشور حقوق شهروندی نیز به هیأت محترم دولت ارسال خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین