همشهری آنلاین: هفته دهم لیگ برتر با پیروزی تیم‌های دانشگاه آزاد، مهرام، همیاری زنجان، فولاد هفت الماس، پتروشیمی بندرامام و افرا خلیج فارس به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در بازی اول تیم‌های ذوب آهن و دانشگاه آزاد در اصفهان به مصاف هم رفتند که دانشگاه آزاد این دیدار را با برتری مقابل میزبان خود به پایان برد و در جایگاه سوم جدول باقی ماند.

مهرام و شهرداری گرگان در تهران بازی دهم خود را برگزار کردند. گرگانی‌ها در دقایق ابتدایی کوارتر اول از میزبان خود پیش افتادند اما در ادامه بازی، مهرام تیم برتر میدان بود و در نهایت نیز با شکست شهرداری گرگان دهمین پیروزی این فصل خود را کسب کرد.

دیدار تیم‌های همیاری زنجان و صنایع پتروشیمی ماهشهر در زنجان به سود میزبان به پایان رسید. تیم همیاری با کسب پنجمین پیروزی این فصل خود در رده پنجم جدول ایستاد. صنایع پتروشیمی ماهشهر در رده نهم جای گرفت.

صنایع فولاد هفت الماس در بازی مقابل نیروی زمینی موفق شد این دیدار خانگی را با اختلاف خوبی به پایان برساند و چهارمین پیروزی این فصل خود را ثبت نماید.

پتروشیمی بندر امام در حالی موفق به شکست تیم فولاد ماهان سپاهان شد که بازی تا لحظات پایانی پایاپای پیش می‌رفت، اما در نهایت تیم میهمان با اختلاف 4 امتیاز موفق به شکست میزبان خود، فولاد ماهان شد و همچنان سایه به سایه مهرام در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

افرا خلیج فارس و استقلال زرین قشم آخرین بازی این هفته را در تهران برگزار کردند. بازیکنان افرا در حالی که در کوارتر اول از حریف خود عقب افتادند، در ادامه بازی علاوه بر جبران امتیازات از دست رفته، موفق به کسب چهارمین پیروزی این فصل خود شدند.

 

منبع: همشهری آنلاین