همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال تهران در حالی باید روز یکشنبه هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف ملوان بندرانزلی برود که تعدادی از بازیکنان این تیم، به دلایل مختلف در این مسابقه حضور نخواهند داشت.

به گزارش ایرنا، پژمان منتظری پس از دیدار استقلال مقابل داماش گیلان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از بازیکنان و کادر فنی این تیم خداحافظی کرد تا به احتمال فراوان، فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد.

همچنین هاشم بیک زاده، بوبکر کبه و احمد جمشیدیان که به دلیل مصدومیت در بازی مقابل داماش گیلان غایب بودند، به احتمال فراوان به دیدار مقابل ملوان نیز نخواهند رسید.

البته جی لوید ساموئل که به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود مدتی در تمرین تیم استقلال حاضر نمی شد، امروز (چهارشنبه) با آبی پوشان تمرین کرد.

همچنین حنیف عمران زاده و محمد قاضی در بازی مقابل داماش سه اخطاره شدند و بازی بعدی آبی پوشان در لیگ برتر مقابل راه آهن سورینت تهران را از دست دادند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در هفته های اخیر فقط نام 17 بازیکن را در فهرست 18 نفره خود برای بازی مقابل حریفان قرار داده بود و با این تفاسیر به نظر می رسد، آبی پوشان در دیدار مقابل تیم های ملوان و راه آهن با 15 یا 16 بازیکن حاضر شوند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه 14 دی ماه نیز در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال رودرروی تیم راه آهن سورینت قرار خواهد گرفت.

آبی پوشان پایتخت با مشکلات مالی عدیده ای مواجه هستند، به طوری که امیر قلعه نویی سرمربی این تیم پس از پیروزی روز سه شنبه استقلال مقابل داماش گیلان اظهار داشت: آنقدر به خاطر مشکلات مالی به بازیکنان وعده های دروغ گفته ام که خودم هم خسته شده ام!

تیم فوتبال استقلال تهران به رغم مشکلات مالی فراوان اکنون با 38 امتیاز از 20 بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به تیم پرسپولیس در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران قرار دارد.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها