همشهری آنلاین: علی اصغر فانی در ادامه تغییرات مدیریتی وزارت آموزش و پرورش، طی احکام جداگانه‌ای رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، مدیرکل آموزش متوسطه اول (راهنمایی تحصیلی) و مشاور برنامه‌ریزی وسرمایه انسانی وزیر آموزش و پرورش را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه رسمی وزارت آموزش و پرورش، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش طی حکمی حسین شجاعی را به سمت رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان منصوب کرد.

حسین شجاعی دارای مدرک دکترای فیزیک با گرایش گرانش و نسبیت عام از دانشگاه شهیدبهشتی است و در کارنامه علمی و اجرایی خود بیش از 15 سال تدریس درس فیزیک در پایه راهنمایی و دبیرستان استعدادهای درخشان، حدود 7 سال تدریس دروس تخصصی در مقاطع مختلف دانشگاه، بیش از 40 ماه مدیریت مرکز راهنمایی تیزهوشان علامه حلی 1 و عضویت در شورای پژوهش اعجاز قرآن و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم دانشگاه شهید بهشتی را داراست.

همچنین طی حکم دیگری از سوی وزیر آموزش و پرورش، عظیم محبی به سمت مدیرکل آموزش متوسطه اول (راهنمایی تحصیلی) منصوب شد.

عظیم محبی دارای مدرک دکتری بوده و در کارنامه خود معلمی در همه مقاطع تحصیلی، معاونت سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از سال 82 الی 84، معاونت دفتر نوسازی و تحول در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش از سال 84 الی 88 و کارشناس مسئول علمی و برنامه‌ریزی کشور از سال 84 الی 92 را داراست.

بر طبق این گزارش، محمد احمدی که سابقه هفت سال مدیرکلی دفتر طرح وبرنامه وزارت آموزش و پرورش را دارد نیز به سمت مشاور برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی وزیر آموزش و پرورش منصوب شده است.

منبع: همشهری آنلاین