همشهری آنلاین: ۹ وزیر آموزش و پروروش کابینه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران، در پی درگذشت زنده‌یاد استاد سید علی اکبر پرورش، پیامی صادر کردند.

به گزارش مهر، متن پیام مشترک غلام حسین شکوهی، سید کاظم اکرمی، محمد علی نجفی، حسین مظفر، مرتضی حاجی، محمود فرشیدی، علی رضا علی احمدی، حمیدرضا حاجی بابایی و علی اصغر فانی وزرای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جامعه فرهنگیان و دانشوران عرصه تعلیم و تربیت ایران اسلامی در فقدان چهره خدوم، یاور صدیق انقلاب، پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت، مرحوم آقای سید علی اکبر پرورش رحمت الله علیه به سوگ نشسته است. آن مرحوم از پیشگامان مبارزه در دوران طاغوت و از ثابت قدمان در اطاعت از امام (ره) و رهبری بودند.

مرحوم پرورش، با پذیرش مسئولیت‌های خطیر در قوای مجریه و مقننه و شورای عالی دفاع در سال‌های طولانی همراهی با انقلاب، منشأ خدمات ارزنده، اثرات و ثمرات ماندگار بودند. دین‌باوری، اخلاص و فروتنی شیوه زندگی او و انصاف و اعتدال، مشی حیات پر برکتش بود که تا آخرین لحظات زندگی بر آنها پای فشرد.

اینجانبان ارتحال این چهره نستوه و خستگی‌ناپذیر را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، جامعه فرهیخته فرهنگیان، مردم قدرشناس اصفهان و نیز به خانواده محترم پرورش و عموم بستگان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت احدیت برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و مغفرت ابدی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی طلب می‌کنیم.»

منبع: همشهری آنلاین