همشهری آنلاین: بازی تیم‌های شهرداری بندرعباس و راه‌آهن تهران از سری مسابقات پلی‌اف لیگ برتر پس از آنکه به تشنج کشیده شد، نیمه‌تمام ماند.

به گزارش  فارس از بندرعباس، پس از اینکه در نیمه اول این بازی تیم راه‌آهن تهران با 2 گل از حریف بندرعباسی خود پیش افتاد، بازیکنان دو تیم با یکدیگر به درگیری پرداختند و تشنج به سکوی تماشاگران انتقال یافت که در نهایت، بازی نیمه‌تمام رها شد.

مرادی: برای اولین بار با قضاوتم یک بازی ناتمام اعلام کردم

داوری دیدار تیم‌های راه آهن و شهرداری بندرعباس گفت: به دلیل نامساعد بودن جو ورزشگاه، برای اولین بار یک بازی را ناتمام اعلام کردم.
  
 مسعود مرادی درباره شرایط نامساعد جو ورزشگاه تختی بندرعباس، عنوان کرد: در نیمه دوم و پس از به ثمر رسیدن گل دوم راه آهن، تماشاگران بندرعباس با پرتاب سنگ و دشنام دادن، شرایط را برای ادامه قضاوت ناممکن کردند. تشخیص دادم نمی توانم در ادامه، بازی را قضاوت کنم.

وی ادامه داد: باتوجه به جو بسیار بد، برای اولین بار یک بازی را نیمه تمام گذاشتم. احساس می کنم تصمیم درستی گرفتم.

علی دایی در رختکن حبس شد

به دلیل جو نامساعد جو ورزشگاه بندرعباس، دایی همراه تمامی بازیکنان و کادر فنی راه‌آهن، در رختکن حبس شدند. 
    
علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی از جمله حاضران در ورزشگاه بود که به دلیل جو نامساعد و پرتاب سنگ‌های متعدد، به سوی اشخاص داخل زمین، برای امنیت جانی برای مدتی در رختکن حبس شد.

بازیکنان راه آهن همراه تمامی اعضای کادر فنی نیز، برای آنکه خطری سلامتی آنها را تهدید نکند، در رختکن مانده و نتوانستند ورزشگاه را به راحتی ترک کنند.

هواداران متعصب بندرعباسی علاوه بر بازیکنان راه آهن، با پرتاب سنگین، بازیکنان خودی را نیز مورد حمله قرار داده و به همین دلیل، آنها را تهدید کردند.

در حوادث روز شنبه 26 خرداد وزشگاه بندرعباس صادق صدیقی، نماینده فدراسیون همراه داور چهارم، به دلیل پرتاب سنگ آسیب دیده و راهی بیمارستان شدند.