همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از دستگیری بیش از 50 نفر از اراذل و اوباش مشهور شهر تهران در اواخر هفته گذاشته خبرداد.

سرهنگ مهدی احمدی در گفت‌وگو با فارس گفت:‌ در ادامه اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش، اواخر هفته گذشته تعدادی از اراذل و اوباش سطح تهران بزرگ و نوچه‌های آنان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در بین این اراذل و اوباش می‌توان به افرادی چون «فری بی ناموس»، احمد معرف به «احمد شیره‌ای»، سعید معروف به «سعید لاشخور»، پیمان معرف به «پیمان خرچنگ»، حسین معروف به «حسین کاردی» و مهدی معروف به «مهدی گربه» اشاره کرد.

سرهنگ احمدی اظهار داشت: این افراد همگی دارای سابقه شرارت، استفاده از قمه و چاقو، ایچاد مزاحمت برای نوامیس مردم، زورگویی و قدرت نمایی هستند.

وی با بیان اینکه این افراد برای تأدیب و شناسایی توسط مردم در سطح شهر گردانده می‌شوند، گفت: آخرین نفری که با اخذ مجوز قضایی در سطح شهر گردانده شد، مهدی معروف به «مهدی گربه» بود که شنبه شب (26 خرداد) در محله شهرک ولیعصر گردانده شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ اضافه کرد: «مهدی گربه» دارای سوابق بسیاری بود به عنوان مثال 8 فقره سابقه نزاع و سرقت، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی به سرکردگی وی، سابقه 4 سال زندان به دلیل ضرب و جرج، اغفال نوجوان و جوانان برای نوچگی و کشیدن به کارهای خلاف، اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می‌توان اشاره کرد.

به گفته سرهنگ احمدی، این فرد دارای 3 برادر است که آنها نیز به امر خرید و فروش موارد مخدر از نوع کراک مشغول بودند که اکنون دو برادر وی در زندان به سر می‌برند.

وی ادامه داد: زمانی که این فرد در سطح شهر گردانده می‌شد، این حرکت مورد استقبال گسترده مردم واقع شد.