تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۷:۳۱

همشهری آنلاین: رئال سی‌امین قهرمانی‌اش را جشن گرفت.

هفته آخر رقابت‌های باشگاهی اسپانیا (لالیگا) یکشنبه، 27 خرداد به پایان رسید.

 این هفته مادریدی‌ها پیش از بازی، نسبت به بارسلونا برگ برنده را در اختیار داشتند ، اما در شروع بازی به مشکل برخوردند.

 آنها بی‌هدف رو به جلو حرکت می‌کردند و مدام مجبور بودند دروازه‌شان را در مقابل ضد حملات حریف حفظ کنند ، ولی یکی از این ضد حملات در دقیقه 17 توسط وارلا برای مایورکا تبدیل به گل شد.

 نفس در سینه 80000 تماشاگر مادریدی حبس شد . این در حالی بود که کاتالانها در همان نیمه اول کار تاراگونا را یکسره کرده و با سه گل پویول ( 20 ) ، مسی ( 34 ) و رونالدینیو ( 38 ) به رختکن رفتند .

در همین حال رئال مهاجم هلندی خود ، فان نیستلروی را  نیز در اواسط نیمه اول به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد .

 هواداران رئال امیدوار بودند تا مثل آنچه به دفعات اتفاق افتاده بود ، یاران رائول در دقایق پایانی ، نتیجه را به سود خود رقم بزنند که این امیدواری با تعویضی که کاپلو در دقیقه 65 انجام داد و ره‌یس را به جای بکهام وارد زمین کرد تا حدی به تحقق پیوست و این بازیکن که به طور قرضی از آرسنال به رئال آمده است ، سه دقیقه پس از ورودش به زمین ، بازی را به تساوی کشاند.

کمی بعد از آن و در دقیقه 80 دیارا گل دوم رئال را هم زد و سپس باز هم ره‌یس در دقیقه 83 همه چیز را روشن کرد و دیگر امیدی برای بارسلونا که بازی را 5 بر 1 به سود خود به پایان برده بود ، باقی نگذاشت ، چرا که با وجود امتیاز مساوی ، با توجه به بازی مستقیم  دو تیم ،‌ پایتخت نشینان قهرمانی را از آن خود کردند.

در دیدارهای دیگر هفته آخر این نتایج به دست آمد :

سویا 0  ویارئال1 ، اوساسونا 1  آتلتیکو مادرید 2 ، هوئلوا 1  زاراگوسا 1 ، سلتا ویگو 2  گتافه1 ، سانتاندر 0  بتیس 2 ، والنسیا 3  سوسیه‌داد 3 ، بیلبائو 2  لوانته 0 ، اسپانیول 1  لاکرونیا 3.