همشهری آنلاین: نفرات برتر تنیس روی میز جام فجر جایزه ۲۰ هزار دلاری دریافت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، رئیس این فدراسیون از حضور 12 کشور خارجی در سومین دوره پیکارهای بین‌المللی جام فجر در تهران خبر داد.

محمد زارع پور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون اظهار داشت: سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام فجر از سوم تا ششم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود. در مسابقات امسال 12 کشور کره جنوبی، هند، روسیه، مصر، مجارستان، قزاقستان، آذربایجان، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، سوریه و لبنان به همراه سه تیم از ایران شرکت خواهند داشت.

وی افزود: مسابقات امسال همچون دو دوره قبلی دارای رنکینگ بین‌المللی است و در دو بخش مردان و زنان و به صورت تیمی، انفرادی و دوبل برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این که جایزه جام فجر امسال 20 هزار دلار در نظر گرفته شده است، گفت: از این مبلغ 12 هزار دلار در بخش مردان و 8 هزار دلار نیز در بخش زنان به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

زارع‌پور درباره تیم‌های شرکت‌کننده از ایران عنوان کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که از ایران و در هر دو بخش مردان و زنان سه تیم با عناوین تیم الف، تیم ب و تیم جوانان در جام فجر امسال شرکت داشته باشند.

 

منبع: همشهری آنلاین