همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری اعلام کرد انفجاری مهیب درمنطقه عابدین در مرکز شهر قاهره نزدیک ساختمان مرکزی پلیس این شهر رخ داد.

هم اکنون دود گسترده ناشی از این انفجار فضای این منطقه را پوشانده است و خودروهای آمبولانس به سوی محل انفجار شتافته‌اند. این شبکه توضیح بیشتری ارائه نکرد. شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، انفجار جمعه 4 بهمن در ساختمان اداره امنیت مصر در قاهره، عملیات انتحاری بوده است.

شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری دیگری گزارش داد، گزارش‌های اولیه از انفجار در ساختمان مدیریت امنیت مصر در قاهره حاکی از آن است که در این انفجار سه نفر کشته و چهل و هفت نفر دیگر زخمی شده‌اند. المیادین افزود این انفجار انتحاری بوده و با استفاده از یک خودرو بمب گذاری شده صورت گرفته است.

شبکه تلویزیونی پرس تی وی لحظاتی پیش خبر داد وزارت کشور مصر اعلام کرد خودرو بمبگذاری شده در برابر مقر پلیس در قاهره پایتخت این کشور منفجر شد. این انفجار درست یک روز پیش از سالگرد سقوط رژیم حسنی مبارک روی داده است.

در همین حال شبکه تلویزیونی الجزیره هم در خبری فوری اعلام کرد براثر وقوع انفجار درمرکز شهر قاهره پایتخت مصر چند تن کشته و مجروح شدند. شاهدان همچنین از تیراندازی افراد مسلح ناشناس به محل این انفجار خبر داده‌اند.

خبرگزاری رویترز هم در خبری فوری به نقل از تلویزیون دولتی مصر گزارش داد صبح روز جمعه یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی مقر پلیس در قاهره منفجر شد. بر اساس این گزارش، شاهدان از تیراندازی پس از انفجار خبر دادند. تلویزیون دولتی مصر به نقل از شاهدان اعلام کرد پس از انفجار، مردان مسلح به سوی ساختمان ها اقدام به تیراندازی کردند.

منبع: همشهری آنلاین