همشهری آنلاین: در انتخابات برترین‌های فوتبال ایتالیا، یوونتوس عناوین برتر را درو کرد.

دوشنبه شب (7 بهمن) مراسم انتخاب برترین‌های سال فوتبال ایتالیا در شهر میلان برگزار شد و یوونتوس، همانگونه که انتظار می‌رفت بیشترین عناوین را به دست آورد.

به گزارش کیکر، در این مراسم آندره‌ا پیرلو، بازی‌ساز 34 ساله یوونتوس برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین فوتبالیست سال این کشور برگزیده شد. وی پ از انتخابش اظهار داشت: "این جایزه بسیار مهم است. پیش از هر چیز به خاطر این که از سوی همکارانم انتخاب شدم. این بهترین پاداش برای یک فوتبالیست است."

در این مراسم جایزه بهترین مربی هم برای دومین سال متوالی به آنتونیو کونته،‌ سرمربی یوونتوس رسید.

همچنین از یوونتوس به عنوان "تیم سال" نام برده شد. بانوی پیر ایتالیا با بازیکنانی چون جورجو کیه‌لینی، آندره‌ا بارزالی و آرتورو ویدال در کنار پیرلو و سه بازیکن دیگر، بهترین تیم سال شد.

به عنوان بهترین بازیکن سری B نیز دومنیکو براردی انتخاب شد که تیم ساسولو در فصل گذشته با گل‌های او توانست به سری A راه پیدا کند.

اسامی تیم منتخب سال نیز به قرار زیر است:

سمیر هاندانوویچ (اینتر میلان)، کریستیان ماجو (ناپولی)، آندره‌ا بارزالی (یوونتوس)، جورجو کیه‌لینی (یوونتوس)، ماتیا دِ اسکیلو (میلان)، آرتورو ویدال (یوونتوس)، بورخا واله‌رو (فیورنتینا)، آندره‌ا پیرلو (یوونتوس)، آنتونیو دی‌ناتاله (اودینزه)، ادینسون کاوانی (ناپولی و پاری سن ژرمن)

منبع: همشهری آنلاین