همشهری آنلاین: در بازی اول سربازان نیروی زمینی نسبت به بازی دور رفت با اختلاف کمتری بازی را واگذار کردند. مهرام بازی نوزدهم این فصل خود را با پیروزی در نتیجه ۸۱ بر ۵۸ به پایان برد وهمچنان در رده دوم جدول باقی ماند.

تیم دانشگاه آزاد این هفته در یکی از سخت‌ترین دیدارهای دور مقدماتی این فصل خود، مقابل مدعی اصل قهرمانی به میدان رفت. نیمه اول بازی با نتیجه 31 بر 27 به سود پتروشیمی بندر امام به پایان رسید. در نیمه دوم بازیکنان دانشگاه آزاد با جنگندگی توانستند اختلاف بازی را به صفر برساندند و زمان قانونی بازی را با تساوی در امتیاز 70 به پایان برسانند. در اورتایم تیم پتروشیمی بندر امام با دو پرتاب موفق شد با نتیجه 89 بر 85 تیم پیروز این دیدار باشد.

فولاد هفت الماس قزوین در یک بازی زیبا و فیزیکی که هر دو تیم به نمایش گذاشتند موفق شد با نتیجه 76 بر 60 ذوب آهن را شکست دهد، با این نتیجه ترتیب تیم‌ها در بالای جدول بدون تغییر باقی ماند.

استقلال زرین قشم نیز با گارد راس جدیدی که به خدمت گرفته، در یک بازی نزدیک و پایاپای جلوی پیشروی ماهانی‌ها را گرفت و با یک پرتاب دو امتیازی در دقایق پایانی با نتیجه 58 بر 56 میهمان اصفهانی خود را دست خالی بدرقه کرد.

صنایع پتروشیمی ماهشهر هم با ارائه یک بازی بهتر نسبت به گرگانی‌ها با امتیاز 76 بر 63 تیم پیروز این دیدار نام گرفت.

تیم افرا خلیج فارس در تهران میزبان تیم همیاری زنجان بود. در نیمه اول بازی تیم همیاری با اختلاف خوبی تیم برتر میدان بود، اما در نیمه دوم بازیکنان افرا موفق شدند در کوارتر سوم با اسلم دانک فرید زرقی دو امتیاز پیش افتند.در ادامه تیم تهرانی افرا با حفظ برتری خود در جریان کوارتر سوم و چهارم موفق شد با کسب نتیجه 86 بر 74 ششمین پیروزی این فصل خود را به دست آورد.

 

منبع: همشهری آنلاین