همشهری آنلاین: فاطمه برقول از خوزستان و پریچهر کنگازیان از اصفهان قهرمانان شطرنج کشوری نابینایان وکم بینایان در دو رده سنی بزگسالان و زیر ۱۶ سال شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، نتایج دور پایانی نهمین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج کشور بانوان که در اردوگاه شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزار شد به شرح ذیل است:

در بخش برزگسالان خانم‌ها فاطمه برقول با پوئن‌شکنی 5/32 و 6 امتیاز اول، صدیقه سرگزی از خراسان رضوی با 6 امتیاز و پوئن‌شکنی 5/30 دوم، فاطمه سعیدی با 5/5 مقام سوم و ملیحه صفایی با 5/5 امتیاز و پوئن‌شکنی 30 چهارم شدند.

در رده سنی زیر 16 سال پریچهر کنگازیان با 5/6 امتیاز اول، ساجده فصیحی با 5/5 امتیاز دوم و فاطمه رحیمی با 5 امتیاز سوم شدند.
در نهایت نفرات نامبرده به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

ضمنا" علی اکبر هدهدی، رئیس انجمن شطرنج نابینایان وکم بینایان و شمس‌اله سرخیل، سرداور مسابقات، این رقابت‌ها را هدایت و رهبری می‌کردند.

در پایان این پیکارها توزیع جوایز با حضور رئیس اردوگاه شهید عظیمی وشیرزاد، نایب رییس بانوان استان مازندان انجام شد و به نفرات اول تا سوم، همچنین به کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌کننده و بهترین سرپرست هدایای ویژه‌ای اهدا گردید.

منبع: همشهری آنلاین