همشهری آنلاین: عضو کمیسیون تلفیق گفت: لیست ۵۱ موسسه حقوقی و غیردولتی که در قالب جدول شماره ۱۷ بودجه دریافت می‌کردند، حذف شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، درگفت و گو با خبرگزاری مجلس،  با تشریح جلسه امروز صبح کمیسیون تلفیق ، افزود:در این جلسه جدول شماره 17 لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفت و در این جدول 51 موسسه حقوقی غیر دولتی که کمک دریافت می‌کردند حذف شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس جدول شماره 17 لایحه بودجه که درباره کمک مالی به موسسات فرهنگی بود حذف شد که از اعتبارات این جدول حدود 119 میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به بخش هزینه ای و 70 میلیارد و 500 میلیون آن نیز مربوط به بخش تملک دارایی ها بود و مقرر شد این موسسات تحت نظر سازمان مربوطه قرار گیرند.

وی ادامه داد:در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مقرر شد، جدول شماره 19 لایحه بودجه که درباره 65 طرح تملک دارایی سرمایه ای که دارای مجوز ماده 32 قانون برنامه چهارم توسعه و ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه بود، حذف شود.

عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس در ادامه این مطلب افزود:استدلال کمیسیون تلفیق برای حذف جدول شماره 19این بود که باید این موضوعات در قالب ردیف های بودجه لحاظ شود و نکته دیگر اینکه 65 طرح این جدول به نوعی احساسی بودند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: همچنین در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس مقرر شد جدول شماره 20 لایحه بودجه که شامل 274 پروژه که عمدتا درباره طرح های مطالعاتی و احداثی بود، حذف شود،50 میلیارد تومان هزینه جدول شماره 20 بود که استدلال کمیسیون تلفیق این بود باید این اعتبار در قالب ردیف های بودجه لحاظ شود.

منبع: همشهری آنلاین