صورت جلسه اصلاح ساختار اداری شهرداری تهیه شد و در اختیار شورای شهر قرار گرفت.

 به گزارش سما ، دکتر محمدباقرقالیباف امروز  شنبه در افتتاح فاز اول پروژه بلوار 35 متری شهید اندرزگو در منطقه یک شهرداری تهران با اعلام این خبر ، گفت: بالا بودن قیمت زمین برای هر متر 5/1 میلیون تومان در واحدهای مسکونی این منطقه و 15 میلیون تومان برای هر متر مربع واحدهای تجاری ، موجب بالارفتن هزینه این پروژه شده است.

قالیباف در مورد پروژه های اجرایی در منطقه یک ، گفت: بیشترین حجم کار مربوط به ایستگاه مترو است که به تقاطع خیابان شریعتی متصل می شود.

وی افزود: بحث مهار دره روده برای ایمنی سطح منطقه و زیرگذر صالحیه حد فاصل میدان قدس تا تجریش از مهم ترین پروژه های منطقه است که در زمان خود اجرا می شود.

شهردار تهران در مورد کاهش قیمت مسکن ، اظهار داشت: در حوزه فعالیت شهرداری تهران رشد ساخت و ساز در عوارض 5/13 درصد بوده که در قیمت مسکن موثر بوده است و اگر این عوارض بالا می رفت قیمت مسکن نیز افزایش می یافت.

قالیباف در مورد پروژه های اجرایی در سطح شهر تهران ، گفت: بسیاری از این پروژه ها بیش از 15 سال سابقه داشته است که انجام نشده بود و هم اکنون در حال ساماندهی و فعال شدن است و بخشی از زمین هایی که بدون استفاده مانده و چهره شهر را مخدوش کرده است ، در حال رسیدگی است.

وی در مورد لایحه اصلاح ساختار اداری شهرداری تهران ، اظهار داشت: صورت جلسه آن تهیه و در اختیار شورای شهر قرار گرفته و رایزنی با هیات رئیسه شورا نیز انجام گرفته و هم اکنون مراحل اجرایی را طی می کند.