همشهری آنلاین: هشتمین دوره مسابقات اسکیت فری استایل کشور با معرفی برترین‌های ایران و توزیع ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این مسابقات که طی دو روز به میزبانی هیات اسکیت استان مازندران در بابلسر و در سالن حجاب برگزار شد، در رده سنی زیر 16 سال دختران، بهاره نکوگل، مژده یاوری و مهرنوش نکوگل، هر سه از اصفهان عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی بالای 16 سال دختران نیز آزیتا نبوی و مهسا رحیمی از مازندران مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و آمنه اسلامی از تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ادامه این مسابقات و در بخش پسران زیر 16 سال، پدرام رنجبر وکیلی از تهران بر سکوی نخست ایستاد، علیرضا پورنایب و یوسف رفیعی از اصفهان عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی بالای 16 سال نیز محمدحسین منصف از مازندران جایگاه نخست را از آن خود کرد و محمد امیدواری‌پور و فربد متوسل از تهران در جایگاه دوم و سوم جای گرفتند.

در این دوره از مسابقات 52 ورزشکار دختر و پسر از استان‌های مختلف کشور طی دو روز و به صورت جداگانه توانمندی‌های خود را در رشته اسکیت فری استایل به نمایش گذاشتند.

روز شنبه (3 اسفند) نیز رقابت‌های کلاسیک برگزار خواهد شد.

 

منبع: همشهری آنلاین