همشهری آنلاین: بانوی اسکی‌باز ایران در رقابت‌های اسکی آلپاین مارپیچ کوچک المپیک علی‌رغم از دست دادن تعادل و افزایش زمان، چهل و هشتم شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، فروغ عباسی با مدت زمان مجموع 2 دقیقه و 35 ثانیه و 69 صدم ثانیه (51 ثانیه و 15 صدم ثانیه اختلاف با نفر اول) در جایگاه چهل و هشتم رقابت‌های مارپیچ کوچک بازی‌های المپیک زمستانی 2014 سوچی ایستاد.

در مجموع دو مرحله این رقابت‌ها شیفرین از آمریکا با مدت زمان 1 دقیقه و 44 ثانیه و 54 صدم ثانیه به مدال طلا رسید، شیلد از اتریش با مدت زمان 1 دقیقه و 45 ثانیه و 7 صدم ثانیه و ستل، دیگر اتریشی حاضر در این رقابت‌ها با مدت زمان 1 دقیقه و 45 ثانیه و 35 صدم ثانیه به مدال برنز دست یافت.

در مرحله اول این پیکارها که با حضور 88 اسکی‌باز برگزار شده بود، فروغ عباسی با زمان 1 دقیقه و 26 ثانیه و 71 صدم ثانیه در جایگاه شصتم ایستاده بود.

وی در مرحله دوم این مسابقات نیز با زمان 1 دقیقه و 8 ثانیه 98 صدم ثانیه (17 ثانیه و 87 صدوم ثانیه اختلاف با نفر اول) در جایگاه چهل و ششم ایستاد تا در مجموع دو مرحله در رده 48 المپیک سوچی قرار گیرد.

در این مسابقه 39 اسکی‌باز به خط پایان نرسیدند .

رقابت‌ها در حالی برگزار شد که ماریا هوفل ریش از آلمان، دارنده مدال طلای المپیک زمستانی ونکوور بخت اول کسب مدال بود که حریفان آمریکائی و اتریشی بالاتر از او ایستادند.

چهار سال پیش مرجان کلهر با اختلاف زمان 35/71 ثانیه به مکان 60 رسیده بود.

بدین ترتیب آمریکائی‌ها در دو مسابقه مارپیچ بزرگ و کوچک آقایان و بانوان معادلات اسکی‌بازان اروپائی را شکستند تا همچنان رقیب سختی برای اسکی‌بازان مطرح جهان باشند.

 

منبع: همشهری آنلاین