همشهری آنلاین: پانزده مدال رنگارنگ حاصل تلاش اسکیت‌سواران منطقه پنج کشور در هشتمین دوره مسابقات اسکیت فری استایل دستجات آزاد کشور و انتخابی تیم ملی بود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکیت، در پایان هشتمین دوره مسابقات اسکیت فری استایل در رشته‌های اسپید اسلالوم دختران و پسران و کلاسیک، پرش ارتفاع و پرش طول پسران، ورزشکاران منطقه پنج کشور از 21 مدال توزیع شده 15 مدال را از آن خود کردند.

در مسابقات اسپید اسلالوم زیر شانزده سال بهاره نکوگل، مژده یاوری و مهرنوش نکوگل از اصفهان در جایگاه اول تا سوم ایستادند و در همین بخش و سنین بالای شانزده سال آزیتا نبوی و مهسا رحیمی از مازندران به ترتیب اول و دوم شدند و آمنه سلامی از اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

در اسپیداسلالوم زیر شانزده سال پسران پدرام رنجبر از تهران اول شد و علیرضا پورنایب و یوسف رفیعی از اصفهان دوم و سوم شدند. در این بخش و در سنین بالای شانزده سال محمدحسین منصف از مازندران در جایگاه اول ایستاد و محمد شرو امیدواری‌پور و فربد متوسل هر دو از تهران دوم و سوم شد.

در بخش کلاسیک محمد امیدواری‌پور، سهراب صمصام و پارسا کبیر همگی از تهران به مقام‌های اول تا سوم رسیدند. در پرش طول بابک شبانی از چهار محال و بختیاری به مقام اول رسید و امیرمسعود دقیق از مازندران و محمد امیدواری‌پور از تهران به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در پرش ارتفاع نوید آزمند و سید احمد استادی هر دو از تهران به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و علیرضا خوانساری از البرز به مقام سوم رسید.

گفتنی است هشتمین دوره مسابقات اسکیت فری استایل دستجات آزاد و انتخابی تیم ملی با رقابت یکصد و یازده ورزشکار در بخش‌های مختلف به میزبانی هیات اسکیت مازندران در شهرستان بابلسر برگزار گردید.

منبع: همشهری آنلاین