همشهری آنلاین: فینال مسابقات تیراندازی با کمان در دو بخش آقایان و بانوان در رشته ریکرو، همچنین مسابقات کامپوند مردان به میزبانی تیم پژوهشگاه شاخص پژوه در اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان این مسابقات در رشته کامپوند آقایان تیم دانشگاه علوم انتظامی امین مقام اول را به دست آورد، پژوهشگاه شاخص پژوه به مقام دوم رسید و تیم آرسام عنوان سوم را کسب نمود

در رشته ریکرو بانوان پژوهشگاه شاخص پژوه به مقام قهرمانی دست یافت، شهرداری رشت دوم شد و تیم آریادژ همدان عنوان سوم تیمی را به دست آورد.

در رشته ریکرو آقایان، پژوهشگاه شاخص پژوه عنوان قهرمانی را از آن خود نمود، آریادژ همدان دوم شد و دهکده کمانداران نیز به عنوان سومی نائل آمد.

در مجموع تیم پژوهشگاه شاخص پژوه با کسب دو مدال طلا و یک نقره عنوان قهرمانی لیگ داخل سال در سال 92 را از آن خود نمود، دانشگاه علوم انتظامی امین با کسب یک مدال طلا دوم شد و تیم آریادژ همدان با کسب یک مدال نقره و یک برنز عنوان سومی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور احمد صاحبی، دبیر فدراسیون و دکتر شهپر معاونت پژوهشگاه شاخص پژوه همراه بود، از کماندار جانباز کشورمان، ابراهیم رنجبر و باک وون مون، سرمربی تیم ملی کشورمان تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: همشهری آنلاین