همشهری آنلاین: مسابقات دوگانه قهرمانی کشور (آقایان) در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش سه‌گانه، این مسابقات در حالی به پایان رسید که علیرضا علی مرادی از کرمانشاه، نیما انصاری از چهار محال و بختیاری و امید احمدی از کردستان به ترتیب مقام اول تا سومی رده سنی نونهالان را کسب کردند.

همچنین در این رده سنی استان گلستان قهرمان، اصفهان نائب قهرمان و استان کردستان سوم تیمی شدند.

در رده سنی نوجوانان امین سقایی از چهار محال و بختیاری اول، مسعود علیزاده و سعید علیزاده از استان خراسان جنوبی دوم و سوم شدند.

استان چهارمحال و بختیاری ،خراسان جنوبی و آذربایجان غربی به ترتیب اول تا سوم تیمی رده سنی نوجوانان شدند.

در رده سنی جوانان ساسان مالمیر از کرمانشاه، محمد غزنچای از سمنان و سید محمد حسینی از گلستان جایگاه اول تا سومی را کسب کردند و در رده تیمی استان سمنان قهرمان، استان اصفهان نائب قهرمان و استان فارس سوم شدند.

در رده سنی امید همایون همتی ازکرمانشاه اول شد، مهدی شریفی ازفارس نایب قهرمان و میثم امینی از لرستان به عنوان سومی دست یافت و در قسمت نتایج تیمی لرستان اول، آذربایجان غربی و شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.

احسان امینیان از چهار محال و بختیاری، سلمان تیموری از همدان و نوید سلیمی‌پور از استان اصفهان جایگاه اول تا سوم رده سنی بزرگسالان را کسب نمودند، همچنین اصفهان، آذربایجان شرقی و قزوین به ترتیب مقام‌های اول تا سومی تیمی این رده سنی را به دست آوردند.

 

منبع: همشهری آنلاین