همشهری آنلاین: محمد باقری معتمد مدال نقره وزن ۶۸- کیلوگرم، و یوسف کرمی مدال برنز وزن هفتم تورنمنت بین‌المللی هلند را به گردن آویختند.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، چهل و یکمین دوره تورنمنت بین‌المللی هلند، از روز شنبه بیست و چهارم اسفند ماه به مدت 2 روز در شهر آیندهون در حال برگزاری است.

در نخستین روز این مسابقات، یوسف کرمی، نماینده تیم ملی کشورمان در وزن هفتم، با حضور در مرحله نیمه نهایی مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد.

کرمی در بازی نخست خود نماینده آلمان را با نتیجه 5 بر 1 از پیش رو برداشت، در بازی دوم در برابر برنده بازی هلند و نیوزیلند با نتیجه 6 بر 2 به برتری دست یافت و با پیروزی در دیدار سوم راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

هادی مستعان در وزن 58- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در مرحله دوم به مصاف "محمد قطنانی" از آلمان رفت و پس از برتری در این دیدار، در مرحله بعد باید با نماینده رژیم اشغالگر قدس روبرو می‌شد که به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مبارزه با وی انصراف داد.

محمد باقری معتمد در وزن 68- کیلوگرم در بازی نخست خود برنده دیدار فرانسه و آلمان را با نتیجه 11 بر 2 از پیش روبرداشت، در بازی دوم خود با نتیجه 11 بر 2 به پیروزی رسید و با کسب نتیجه 6 بر 2 در بازی سوم، در دیدار نیمه نهایی سروت تازگل از ترکیه را مغلوب کرد.

وی در مبارزه فینال با تکواندوکار آلمانی روبرو شد که با قبول شکست مقابل وی، به مدال نقره مسابقات بسنده کرد.


فرزاد عبدالهی در پیکارهای وزن ششم، "سردیک" کانادایی را در بازی اول خود با نتیجه 11 بر 2 از پیش رو برداشت و در بازی دوم خود در برابر "والنزولا" از مکزیک در راند طلایی مغلوب شد.

بهنام اسبقی در وزن 68- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در بازی دوم با شکست مقابل برنده آلمان و کانادا، در مرحله سوم و در برابر تکواندوکاری از آمریکا شکست خورد.

 

منبع: همشهری آنلاین