همشهری آنلاین: مهدی اسحاقی تکواندو کار وزن منهای ۴۵ کیلوگرم، دومین مدال طلای ایران در دهمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان ۲۰۱۴ جهان را کسب کرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون تکواندو، مهدی اسحاقی تکواندوکار وزن منهای 45 کیلوگرم ایران امروز (سه شنبه) 93/01/05 در دیدار نهایی به مصاف رقیبی از کشور روسیه رفت و در پایان با کسب نتیجه 12 بر 4 به مدال طلای این وزن دست یافت.

اسحاقی در نخستین مبارزه خود، نماینده آمریکا را با نتیجه 17 بر یک از پیش رو برداشت و در دومین دیدار به مصاف حریف فرانسوی رفت که وی را نیز با نتیجه 14 بر صفر از پیش رو برداشت.

تکواندو کار نوجوان تیم ایران در سومین مبارزه خود به مصاف تکواندوکاری از کشور آلمان رفت که در پایان با نتیجه 8 بر صفر او را مغلوب کرد و در چهارمین مبارزه خود نماینده کشور ترکیه را با نتیجه 16 بر 4 شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.

کاروان ایران در این رقابت‌ها با هنرنمایی کیمیا علیزاده در وزن منهای 52 کیلوگرم صاحب یک مدال طلا شد. فاطمه اموری در وزن منهای 44 کیلوگرم و امیر حسین امیدی در وزن منهای 78 کیلوگرم نیز دو مدال نقره کسب کردند.

دهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از سوم تا ششم فروردین ماه به میزبانی کشور چین تایپه و در سالن ˈآرناˈ شهر تایپه در حال پیگیری است.

نفرات اول تا هشتم هر وزن سهمیه حضور در بازی‌های المپیک نوجوانان 2014 نانجینگ چین را کسب خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین