همشهری آنلاین: قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انتقال ۲۸ مصدوم حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس اسکانیا و یک دستگاه کامیون ایسوزو توسط نیروهای امدادرسان هلال احمر و اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی بیمارستانی خبر داد.

دکتر مجتبی سیف با تشریح آخرین اقدامات انجام شده از سوی نیروهای امداد رسان هلال احمر اعزامی به محل وقوع این حادثه رانندگی و ترافیکی گفت: نیروهای امداد رسان با کسب خبر وقوع این حادثه به کیلومتر 75 اتوبان قزوین - زنجان نرسیده به سه راه ضیاء آباد اعزام شدند.

وی گفت: با حضور این نیروها به محل وقوع این حادثه مشخص شد که 30 نفر از سرنشینان این اتوبوس حادثه دیده‌اند که 28 نفر از آنها دچار مصدومیت بوده و نیازمند دریافت خدمات فوریتی امداد و نجات هستند .

سیف توضیح داد: با تلاش امدادگران این شمار از حادثه دیدگان با استفاده از تکنیک‌های نجات فنی از داخل اتوبوس واژگون شده نجات یافته و پس از دریافت خدمات امداد و کمک‌های اولیه در محل برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

وی گفت‌: در اجرای این عملیات نیروهای امداد رسان هلال احمر 11 مصدوم و امدادگران اورژانس 17 نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گزارش ایرنا ساعت سه و 30 دقیقه بامداد امروز در کیلومتر 77 محور قزوین - زنجان یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک کامیون ایسوزو برخورد کردند.

کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی توجهی به جلو راننده کامیون اعلام کرده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین