کارگردان مجموعه نوروزی «روزهای بد به در» این سریال را در جذب مخاطب موفق می‌داند و معتقد است تکرار برخی ویژگی‌های تجربه‌شده در این سریال برگرفته از شیوه کاری برزو نیک‌نژاد نویسنده فیلمنامه و قلم خاص اوست.

سعید آقاخانی درباره بازخوردهای سریال نوروزی شبکه 3 میان مخاطبان گفت: خدا را شکر مجموعه روزهای بد به در بازخورد خوبی میان مردم داشته است. خود من هم به‌عنوان کارگردان فکر می‌کنم نتیجه و خروجی کار خوب بود و توانستیم نوروز امسال کاری شیرین را به مخاطبان هدیه بدهیم.

وی درباره شباهت‌های میان فضاهای این سریال با «دودکش» که فیلمنامه آن را هم نیک‌نژاد نوشته گفت: روزهای بد به در به هیچ‌وجه شبیه دودکش نیست. اگرچه برخی شباهت‌ها ممکن است باشد که آن هم طبیعی است و در هر کاری اتفاق می‌افتد. اگر هم بخواهیم شباهتی قائل باشیم می‌توانیم بگوییم بازی هومن برق‌نورد بعضی جاها نزدیک به نقش او در «دزد و پلیس» بود که این هم عادی است. آقاخانی با اشاره به اینکه بسیاری از شخصیت‌های مشهور طنز در دنیا هم بارها تکرار می‌شوند، افزود: مگر لورل و هاردی تغییر کرده‌اند یا کلاه‌قرمزی دیگر همان کلاه‌قرمزی سال‌های قبل نیست؟ به‌نظر من این شباهت‌ها و تکرارها ایراد نیست بلکه نقطه قوت است که می‌توان از آن بهره گرفت و یک شخصیت محبوب را تقویت کرد. شیوه برخی کارگردان‌ها هم همینطور است و کارهای رضا عطاران همیشه فضاهای مشابه داشته و این امتیاز کارهای اوست.

کارگردان روزهای بد به در با بیان اینکه عادت دارد طوری فیلم بسازد که زندگی و فکر می‌کند، گفت: به‌نظرم روانی و راحتی باید در سراسر یک مجموعه دیده شود. قلم نیک‌نژاد هم به‌گونه‌ای است که در همه متن‌هایش تا حدی مشابهت دیده می‌شود. این زمانی می‌تواند ایراد تلقی شود که بیننده مقابل شباهت واکنش منفی نشان بدهد و به‌اصطلاح جبهه بگیرد اما وقتی همچنان مخاطب از مجموعه استقبال می‌کند، یعنی این مسئله برایش آزاردهنده نیست.