همشهری آنلاین: نماینده هنرمندان مجسمه‌ساز استان کرمان گفت: سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی با حضور مجسمه‌سازان مطرح کشوری در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، حامد مهدوی در دیدار استاندار کرمان با جمعی از هنرمندان این استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی از برگزاری سمپوزیوم استانی مجسمه‌سازی با حضور هنرمندان کرمانی در شهریور‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: امیدواریم این سمپوزیوم موجب شود بچه‌های تازه‌کار در کنار پیشکسوتان تجربه کسب کنند و کاری ماندگار برای کرمان انجام شود.

وی ادامه داد: سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی هم با حضور هنرمندان کرمانی مطرح در سطح کشور در استان کرمان طی سال‌جاری برگزار می‌شود.

نماینده هنرمندان مجسمه‌ساز استان کرمان تصریح کرد: شهرداری کرمان در سال‌های گذشته سمپوزیوم مجسمه‌سازی را برگزار کرد که کار خوبی ارائه شد و تجربه خوبی بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر شهرداری، استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن مجسمه‌سازی استان کرمان همراهی کنند، سمپوزیوم خوبی در کرمان برگزار می‌شود.

مهدوی گفت: انجمن مجسمه‌سازی کرمان با 100 نفر شکل گرفته است و امیدواریم هنرمندانی از دیگر استان‌ها هم به ما بپیوندند.

وی ادامه داد: نام استان کرمان با مجسمه‌سازی عجین است و ما چهره‌های شاخص بسیاری از جمله زنده‌یاد علی‌اکبر صنعتی را در مجسمه‌سازی داریم.

منبع: همشهری آنلاین