تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۱

عباس جدیدی، معاون نظارت شـورای شـهر تهران در دیدار با سیدمحمد آقامیر، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری و سازمان ورزش شهرداری قدم‌های بسیار خوب و مهمی را برای جذب مردم به ورزش برداشته و فضاها و امکانات رایگانی را در بیشتر مناطق و محلات تهران آماده کرده است، گفت: البته من بر این باورم که باید تعامل بیشتری بین سازمان ورزش شهرداری با سایر بخش‌ها برقرار باشد تا استفاده بهینه تری از این فضاها و امکانات توسط مردم صورت گیرد.


به گفته وی تهران بزرگ در کنار فضای سبز و حمل‌ونقل و سایر امور نیاز به تنفس و ارتقای سطح سلامتی و شادابی مردم دارد و این امر میسر نمی‌شود مگر با توسعه ورزش همگانی و سوق دادن مردم به این مسیر تا جامعه‌‌ای سالم و پر نشاط داشته باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور ورزشکاران در شورای شهر تهران اضافه کرد: تعامل و همکاری بین سازمان ورزش شهرداری با شورایاری‌ها و وزارت ورزش و ادارات تربیت بدنی تهران باید بسیار نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر باشد تا بتوانیم قدم‌های مثبت و مثمر ثمری برای سهل‌الوصول کردن ورزش همگانی برداریم.

جدیدی همچنین پیشنهاد داد تا یک کارگروه متشکل از رئیس و کارشناسان سازمان ورزش شهرداری و معاونت نظارت شورا تشکیل شود تا هر دو هفته یک‌بار در نشست‌های تخصصی راه‌های همکاری بیشتر این معاونت با سازمان ورزش شهرداری مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

جدیدی گفت: اگر نیاز به مصوبه جدیدی برای سازمان ورزش شهرداری باشد باید به‌صورت کارشناسی شده مطرح شود تا جهت تصویب به صحن علنی شورا ارائه شود.