سالن همایش‌های روزنامه همشهری میزبان معاونان فرهنگی و اجتماعی مناطق شهرداری تهران بود.

در این همایش حجت‌الاسلام میثم امرودی قائم‌مقام معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طی سخنانی با اشاره به اینکه ظرف 5سال گذشته شاهد اتفاقات بزرگی در مؤسسه همشهری بوده‌ایم، گفت: برخلاف سایر روزنامه‌ها، همشهری اهداف چندگانه‌ای را دنبال می‌کند. همین تنوع اهداف از نظر امرودی باعث تنوع مخاطب و گستردگی دامنه نفوذ آن شده است.

وی از دست‌اندرکاران روزنامه همشهری بابت رویکرد حمایتی و هماهنگی‌ای که بین حوزه فرهنگ و اجتماعی به‌وجود آورده‌اند، تشکر کرد و گفت: امروز در شرایط رخنه و جنگ فرهنگی روزنامه همشهری بیشترین تأثیر را دارد و پژواک اهداف اجتماعی و فرهنگی رهبری است. از نظر امرودی با این همه اما پیکره شهرداری جایگاه رسانه همشهری را خوب درک نکرده درحالی‌که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

بنابراین گزارش، در این جلسه مدیران و معاونین فرهنگی و اجتماعی مناطق هریک به اظهارنظر و طرح پیشنهادهای خود پرداختند، ازجمله این پیشنهادها انتشار ویژه‌نامه‌ای از سوی همشهری برای مدیران شهری بود.پیشنهاد بعدی انتشار روزانه همشهری محله در سطح 374محله شهر تهران و استفاده از خبرنگاران افتخاری محله بود تا از این طریق بتوان اخبار و رویدادها، اتفاقات و وقایع محله‌ای را به‌صورت دقیق رصد کرد.

در این‌باره نیز مدیرعامل روزنامه همشهری با اشاره به اهمیت نشریه همشهری محله و اینکه رهبر معظم انقلاب تنها برای یک نشریه یادداشت نوشتند و آن همشهری محله بود، گفت: مشکلات عدیده‌ای بر سرراه اجرای این مهم وجود دارد اما چون انتشار همشهری محله می‌تواند کمک مؤثری به مقوله هویت محلات باشد تلاش خواهیم کرد با تشکیل کارگروهی راهکارهای انتشار یک نشریه تحت لوگوی همشهری برای هرمحله را به‌صورت ویژه بررسی کنیم.

منبع: همشهری آنلاین