همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار چاپ های دستی هنرمندان خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ با حضور مقامات فرهنگی- هنری، استادان و هنرمندان در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم افتتاح نمایشگاه آثار چاپ های دستی هنرمندان خارجی گنجینه با عنوان "تاریخ معاصر چاپ های دستی از امپرسیونیسم تا امروز" برگزار خواهد شد.

نگاهی گذرا به آثار هنرمندان بزرگی که در این قلمرو کار کرده اند، اهمیت این عرصه هنری را بر همگان ثابت کرده است و توجه بیش از پیش به این مهم را یاد آوری می‌کند.

همچنان که آثار این نمایشگاه نشان می‌دهد هنرمندان طراز اول جهان آثار بی نظیری را در زمینه چاپ کار کرده اند.

در این نمایشگاه بیش از 200 اثر از 75 هنرمند با عنوان "تاریخ معاصر چاپ های دستی از امپرسیونیسم تا امروز" آثاری از هنرمند سرشناس خارجی از جمله پیکاسو، پل کله، خوان میرو، سالوادور دالی، مارک شاگال، جسپر جونز، ادوارد مونش، هنری تولوز لوترک، جیم داین، کامیل پیسارو، اندی وارهول و ... به نمایش در می‌آید.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند، روز های یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20 و جمعه از 16 تا 20 به جز شنبه ها و روزهای تعطیل به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین