اطلاعرسانی، دانشافزایی و سرگرمی، سه دلیلی هستند که مردم را وادار به خواندن نشریات میکنند. وقتی رسانهی دیگری مانند رسانههای دیجیتال بتواند این نیازها را تأمین کند، دیگر دلیلی برای خرید نشریات کاغذی وجود ندارد.
او همچنین به خبرنگار هفتهنامهی دوچرخه میگوید: «نشریات نوجوانان هم تابعی از بازار کلی نشریات هستند. وقتی چندمیلیون دانشجو داریم و تیراژ همهی روزنامهها با هم به یک میلیون نمیرسد و تیراژ کتاب ۵۰۰ نسخه است، چهقدر میشود به دوام انتشار نشریههای کاغذی علمی امیدوار بود؟»