تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

حسین مظفر‌: مطالبی که رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان به آن اشاره داشتند بر این محور استوار بود: همان عواملی که موجب انقلاب شد عوامل تداوم و استمرار انقلاب هم هست و نباید به بوته فراموشی سپرده شود.

 عواملی که باعث پیروزی انقلاب و سقوط نظام شاهنشاهی شد استقامت ملت ایران و تکیه مردم انقلابی بر ارزش‌های اسلامی بود و امروز همین عوامل در برابر توطئه‌های استکبار جهانی که هر روز نقشه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب می‌کشد می‌تواند تداوم بخش انقلاب باشد. مخالفان نظام جمهوری اسلامی در بیرون از مرزها مسلح به سلاح علم و ثروت هستند و این مصداق «چو دزدی با چراغ آید گزیده‌تر برد کالا»ست.

ایران اسلامی در مقابل چنین دزدهایی قرار دارد و اینجاست که باید با تجهیز خودمان به چراغ علم و فناوری‌های نوین در مقابل چنین دزدانی ایستادگی کنیم. مسئله‌ای که رهبر معظم انقلاب هم در سخنرانی‌های مختلف خود بر آن تأکید داشته و می‌فرمایند «جریان علمی کشور نباید به هیچ وجه متوقف شود» از همین روست.

ایشان دیروز از کسانی که ساز تئوری سازش در مقابل استکبار را کوک می‌کنند هم گلایه کرد. طبیعتا این هشدار، هشداری کلی به همه دولت‌ها و آحاد مسئولان بود و مربوط به یک دولت خاص یا یک نهاد خاص نمی‌شود. ملتی که ساکت و ترسو و بزدل باشد، نمی‌تواند در مقابل ترفندهای پیچیده دشمن مقاومت کند به‌ویژه اینکه توطئه‌های امروز دشمنان علیه ایران از شکل و شمایل کهنه خود درآمده و قالب‌های نوین به‌خود گرفته است. هر زمان ملتی راه تسلیم را انتخاب کرده است دچار زبونی شده است بنابراین راه عزت و سرافرازی ملت ایران از قله‌های جهاد و استقامت می‌گذرد.

نماینده‌مردم‌تهران

منبع: همشهری آنلاین