همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های شهرداری در بوستان‌ها و پارک‌ها ۲ ساعت بعد از افطار پخش و اجرا شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ناصحی در ادامه شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وقوع طوفان در روز گذشته  گفت: ابتدا عرض تسلیتی به خانواده‌هایی که در این حادثه عزیزان خود را از دست داده‌ام عرض می‌کنم و خداوند عنایتی داشته باشد که چنین اتفاقاتی برای شهر و کشور ما نیفتد و اگر چنین اتفاقاتی در کشور رخ می‌دهد، مسئولان نیز به مردم اطلاع‌رسانی به موقعی داشته باشند تا آنها نیز تصمیمی بگیرند.

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان امسال به لحاظ تاریخی در تابستان قرار گرفته است و شب‌های این فصل کوتاه است و عملاً در مساجد فرصتی نیست که در حوزه تبلیغات دینی فعالیتی صورت گیرد.

ناصحی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است که امیدواریم این برنامه‌ها بگونه‌ای اجرا شود که باعث خالی شدن جمعیت از مساجد نشود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: بنده پیشنهاد می‌دهم که برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی شهرداری در بوستان‌ها و پارک‌ها و همچنین سریالهای تلویزیونی به گونه‌ای پخش و اجرا شود که حداقل 2 ساعت از زمان افطار گذشته باشد و ائمه جماعت مساجد نیز بتوانند از حضور مردم در مساجد برای تبلیغ موارد مختلف دینی استفاده کنند.