نخستین شماره توسعه مهندسی بازار در بهار ۱۳۸۶ در قالب فصلنامه در ۴۸ صفحه با تیراژ ۳۰۰۰ نسخه به چاپ رسید. انتشار منظم این نشریه سبب شد تا با موافقت وزارت ارشاد، ترتیب انتشار آن به دوماهنامه تغییر یابد.
اکنون توسعه مهندسی بازار با هشت سال انتشار منظم و پیدرپی، در ۸۰ صفحه، تنها نشریه کاربردی بازاریابی در ایران است که مخاطب اصلی آن مدیرعاملان، مدیران بازاریابی و فروش شرکتهای خصوصی هستند.
اصلیترین موضوعات این نشریه عبارتند از : بازاریابی، تبلیغات، فروش، مذاکره، خردهفروشی.
ویژگیهای ممتاز این نشریه عبارتند از:
- گفتوگوی مستقیم با استادان بازاریابی جهان
- گفتوگوی مستقیم با استادان بازاریابی ایران در دانشگاههای جهان
- گفتوگو با استادان بازاریابی ایران
- برگزاری میزگردهای تخصصی بازاریابی با حضور استادان بازاریابی ایران
- اخبار تازهترین تکنیکهای بازاریابی و فروش شرکتهای جهانی
- عرضه فیلمهای بازاریابی از دانشگاه هاروارد (به زبان اصلی با زیرنویس فارسی)
نشریه توسعه مهندسی بازار به صاحب امتیازی پرویز درگی و سردبیری محسن جاویدموید منتشر میشود.
علاقهمندان برای اطلاعات بیشتر میتوانند به نشانی اینترنتی www.MarketingMag.ir مراجعه کنند.