این همایش در محورهای بازاریابی رسانههای اجتماعی، رسانههای اجتماعی در روابط عمومی و تبلیغات، کمپینهای اجتماعی در رسانههای اجتماعی، شیوههای تولید محتوا در رسانههای اجتماعی، مانیتورینگ و تحلیل رسانههای اجتماعی، مدیريت دانش و شبکههای اجتماعی شرکتی و ارائه فرصتها و ایدههای کارآفرینی در شبکههای اجتماعی برگزار میشود.
این همایش توسط دبیرخانهی دائمی آن با همکاری سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی برگزار میشود. علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهی این همایش به وبسایت آن به آدرس smday.ir مراجعه کنند.