همشهری آْنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکام جداگانه‌ای سرپرستان دانشگاه‌های سمنان، شهرکرد و صنعتی قم را منصوب کرد.

به گزارش پايگاه رسمي وزارت علوم، دكتر رضا فرجي‌دانا طي احكام جداگانه‌اي شایان شاه‌محمدی، محمدصادق آخوندی و عباس هنربخش رئوف را به ترتيب به سمت سرپرست دانشگاه‌هاي شهرکرد، صنعتي قم و سمنان منصوب كرد.

وزیر علوم، تحقيقات و فناوري همچنین در نامه‌هايي جداگانه از خدمات اسماعیل اسدی رئیس سابق دانشگاه شهرکرد، سید محمدهادی مشکوه‌السادات سرپرست سابق دانشگاه صنعتی قم و علی خیرالدین رئیس سابق دانشگاه سمنان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

بر طبق اين گزارش، شایان شاه محمدی سرپرست جديد دانشگاه شهركرد، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد است و پیش از این ریاست دانشکده هنر و معماری و پژوهشکده بین‌المللی تالاب هامون دانشگاه زابل را بر عهده داشته است.

محمدصادق آخوندی سرپرست جديد دانشگاه صنعتي قم نيز دارای دکترای فیزیک جامد و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور تهران است و در گذشته مسئولیت راه‌اندازی دانشگاه صنعتی قم را بر عهده داشته است. همچنین عباس هنربخش رئوف دانشیار رشته مهندسی مواد و عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان است و از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی مسئولیت معاونت‌های آموزشی و دانشجویی، ریاست دانشکده مهندسی و مدیریت گروه مهندسی مواد دانشگاه سمنان اشاره کرد.