تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰

همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش از رقابت‌های کاپ‌آسیا برابر میزبان مسابقات تن به شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش از رقابت‌های کاپ‌آسیا به مصاف چین میزبان رقابت‌ها رفت و برابر چین با نتیجه 64 بر 51 تن به شکست داد.

سامان ویسی، بهنام یخچالی، محمدرضا اکبری،‌اوشین ساهاکیان و حامد حدادی 5 بازیکن شروع کننده ایران در دیدار برابر چین بودند.

ارسلان کاظمی در این مسابقه هم در ترکیب تیم ملی ایران حضور نداشت.

"ووهان" میزبان دو قدرت بسکتبال آسیا بود اما مردم این شهر استقبال زیادی از این مسابقه نکرده‌بودند اما اندک اندک در جریان مسابقه تعداد تماشاگران حاضر در سالن بیشتر شد.

شاگردان بچیروویچ که در دیدار نخست ژاپن را مغلوب کرده بودند در این مسابقه ابتدا کمی ناهماهنگ بودند اما در ادامه به بازی برگشتند و برنده میدان شدند. ایران در کوارتر نخست می‌توانست برنده باشد اما در ثانیه‌های پایانی در دفاع غفلت کرد و بازی با نتیجه 14 بر 14 به پایان رسید.

در کوارتر دوم ایران تیم برتر میدان بود اما هنوز آن دفاع قدرتمند را به نمایش نمی‌گذاشت. ایران در این کوارتر با درخشش بازیکنان جوان و هنرنمایی با تجربه‌هایش 16 بر 13 به برتری رسید. در کوارتر سوم دو تیم پایاپای پیش رفتند و با نتیجه 12 بر 12 به پایان رسید.

در کوارتر چهارم این تیم چین بود که در دفاع و حمله فوق‌العاده عمل کرد و اجازه کار به ایران نداد و در نهایت با نتیجه 25 بر 9 در کوارتر چهارم برنده شد.

بسکتبالیست‌های ایران فردا در سومین دیدار خود ساعت 13:45 به مصاف اندونزی می‌روند.