همشهری آنلاین: دکتر غلامرضا کریمی رئیس مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از آغاز ثبت نام و پذیرش دانشجو در این مرکز دانشگاهی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، کریمی گفت:این مرکز که در سال1391 تاسیس شده، بیشترین فعالیت آموزشی را در ارتباط با شهروندان در شهر تهران عهده دار است و در حال حاضر با حضور بالغ بر 400 دانشجوی کاردانی و کارشناسی و 5000 دانشجوی تک پودمانی صدر اول کشور در امر آموزش های شهروندی است.

رئیس مرکز علمی کربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران افزود: این مرکز دانشگاهی سکان دار توسعه آموزش های شهروندی به صورت آکادمیک، علمی و تخصصی در کل کشور است.

وی در خصوص زمان ثبت نام و پذیرش دانشجو در این مرکز گفت: ثبت نام مرکزعلمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران در مقطع کاردانی حرفه ای نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور از 31 تير ماه تا 6 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

کریمی افزود: این مرکز دانشگاهی در7 رشته کاردانی حرفه ای و 2 رشته کارشناسی حرفه ای از بین کلیه متقاضیان زن و مرد با سهمیه آزاد و شاغل ( پرسنل شهرداری) با مدرک دیپلم دانشجو می پذیرد.

وی افزود: در حال حاضر طبق تاریخ اعلام شده فقط در مقطع کاردانی حرفه ای دانشجو پذیرش می شود و ثبت نام در مقطع کارشناسی حرفه ای متعاقباً اعلام خواهد شد و علاقمندان می توانند از طریق سایت www.amozeshesharvandi.ir جهت کسب اطلاعات لازم اقدام نمایند.