همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به پیشنهاد رئیس‌مجلس برای تدوین طرح فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای، گفت: عزم این کمیسیون برای قانون‌گذاری در حوزه ‌هسته‌ای جدی است.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با  خبرگزاری خانه ملت، از برنامه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی‌ مجلس برای تدوین طرح نحوه فعالیت صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای خبر داد و گفت: در نشست اخیر این کمیسیون، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس پیشنهاد تدوین این طرح را ارائه کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی‌ مجلس به‌دنبال تدوین طرح جامعی برای فعالیت انرژی هسته‌ای است تا آن قانون هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ فنی و کارشناسی راه‌گشا باشد.

وی با تأکید بر اینکه تدوین قانون فعالیت انرژی هسته‌ای در کشور یک موضوع چند وجهی و فراقوه‌ای است، تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید برای تدوین این قانون برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، افزود: به‌طور حتم تدوین برنامه‌ای مدون در حوزه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای می‌تواند به شفاف سازی بیشتر و افزایش اعتماد در عرصه‌بین الملل در این حوزه کمک کند.

 

برچسب‌ها