تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۸۶ - ۰۶:۱۴

همشهری آنلاین : لوکا تونی به دلیل مصدومیت باید مدتی از میادین دور بماند و این اصلاً خبر خوبی برای یاران بایرن نیست که خود را برای لیگا پوکال آماده می‌کنند.

مهاجم تازه وارد و 11 میلیون یورویی که به تازگی از فیورنتینا به بایرن مونیخ پیوسته است، در یک بازی دوستانه و تمرینی در دقیقه 27 در مصاف با بازیکن حریف از ناحیه زانوی راست دچار آسیب‌دیدگی شد.

به گزارش دی‌ولت، وی نمی‌تواند در بازی مرحله یک چهارم نهائی "لیگا پوکال" در روز شنبه ( 30 تیر) مقابل وردربرمن به میدان برود.

البته پزشک تیم امیدواراست که وی به بازی اول بایرن در بوندسلیگا برابر هانزاروستوک درتاریخ 20 مرداد برسد.

به هر حال بایرن در بازی‌های "لیگا پوکال" با مشکل مهاجم رو به‌روست ، چرا که فقط کلوزه در این پست در فرم مطلوب قرار دارد، پودولسکی و اشلادراف پس از عمل جراحی در دوران استراحت به سر می برند و روکه سانتا کروز هم بعد از بازیهای کوپا آمه‌ریکا که برای پاراگوئه به میدان رفته بود، هنوز در مرخصی است ، گرچه هیتزفلد ، مربی بایرن دست مسئولین تیم را برای فروش وی باز گذاشته است.

درباره لیگا پوکال

مسابقات لیگا پوکال با شکل جدید از سال 1997 آغاز شد . تا آن زمان فقط قهرمان فصل قبل بوندسلیگا و قهرمان جام حذفی بلافاصله پیش از شروع فصل جدید یک دیدار برگزار کرده و قهرمان سوپر جام را تعیین می‌کردند.

اما بعداً این شیوه تغییر کرد: در کنار قهرمان بوندسلیگا و قهرمان جام حذفی، چهار تیم دیگر نیز در این تورنمنت شرکت می‌کنند. سه تیم دوم تا چهارم بوندسلیگا و قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا 2 که به بوندسلیگا 1 صعود کرده‌است.

امسال در یازدهمین دوره این بازی‌ها که از روز شنبه (30 تیر) آغاز می‌شود، این تیم‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند: اشتوتگارت (قهرمان بوندسلیگا)، نورنبرگ (قهرمان جام حذفی)، شالکه، وردربرمن و بایرن مونیخ (تیم‌ای دوم تا چهارم بوندسلیگا) و کارلسروهه (قهرمان بوندسلیگا 2).