اعضای باند زورگیری که با تهدید چاقو ۲دختر را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی پلیس استان البرز دستگیر شدند.

سرهنگ سيدحسين سيدحقيقي در تشريح اين خبر گفت: مأموران انتظامي كلانتري 17مهرويلا حين گشتزني در ميدان مادر به يك دستگاه موتورسيكلت با 2سرنشين كه مجهز به قمه و نيمچه قمه بودند، شك كردند و به آنها دستور ايست دادند. با فرار 2جوان مشكوك، مأموران به تعقيب آنها پرداختند و در نهايت توانستند يكي از آنها را كه هنگام فرار از موتور به روي زمين افتاده بود، دستگير كنند.

وي افزود: با دستگيري اين مرد در نهايت همدست او نيز به دام پليس افتاد و متهمان در بازجويي‌ها اعتراف كردند كه با استفاده از موتورسيكلت در كوچه‌ها و خيابان‌ها پرسه زده و وجه نقد و اموال همراه شهروندان را با استفاده از قمه به زور و تهديد از آنها گرفته و متواري مي‌شدند.حقيقي گفت: سارقان به‌عنف در ادامه بازجويي‌ها معترف شدند در 2هفته متوالي 2دختر جوان را به‌صورت جداگانه به زور به باغي در محمدشهر برده و آنان را مورد آزار و اذيت قرار دادند و در ادامه پيگيري‌ها تعدادي از مالباختگان كه متهمان اموال آنان را مورد سرقت به‌عنف قرار داده بودند شناسايي و جهت پيگيري شكايات به كلانتري دعوت شدند. به گفته وي، متهمان در مناطق ماهدشت، محمدشهر و شهر كرج اقدام به زورگيري مي‌كردند كه تحقيقات از آنها ادامه دارد.