حميدرضا شهركي ثانوي در گفتوگو با فارس با اشاره به نظارت دقيق بر عملكرد مديران فني شركتها مبني بر لزوم رعايت ايمني و بررسي دقيق تخلفات آنها، از راهاندازي سامانه CRM (مديريت ارتباط با مشتري) در آينده نزديك خبر داد و گفت: رعايت ايمني سير بايد اولويت شركت مسافربري و مديران فني باشد.
وي افزود: از هدفگذاريهاي امسال كه در قالب دستورالعمل ارائه خدمت به مسافران آمده ، ساماندهي مهمانداران اتوبوس است. وي با اشاره به اينكه در سنوات اخير 1500مهماندار آموزش رسمي ديدهاند، ادامه داد: براي مهمانداران اتوبوس دورههاي آموزش برگزار كردهايم كه آنها بايد در اين دورهها شركت كرده و گواهينامه اخذ كنند.