همشهری آنلاین: سعید رضازاده در مسابقات وزنه‌برداری بازی‌های المپیک نوجوانان به مقام چهارم رسید.

به گزارش سايت فدراسيون وزنه‌برداري، در مسابقات دسته 85+ کیلوگرم بازی‌های المپیک نوجوانان و در حرکت یک ضرب سعید رضازاده به نمایندگی از ایران روی تخته رفت و به ترتیب وزنه‌های ۱۳۵، ۱۳۷ و ۱۴۰ را بالای سر برد و در این حرکت بعد از وزنه‌برداران ارمنستان، صربستان و فرانسه چهارم شد.

سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با وزنه ۱۷۰ کیلوگرم، تاماس کجوکی از صربستان با وزنه ۱۵۰ کیلوگرم و آنتونی کولت از فرانسه با وزنه ۱۴۲ کیلوگرم در یک ضرب اول تا سوم شدند.

در حرکت دو ضرب رضازاده ابتدا وزنه ۱۸۰ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم وزنه ۱۸۳ را بالای سر برد. وي برای قرار گرفتن روی سکوی سوم باید وزنه ۱۸۷ را در حرکت سوم مهار می‌کرد که موفق به انجام آن نشده و با مجموع ۳۲۳ کیلوگرم در کل چهارم شد.

وزنه‌بردار فرانسه وزنه ۱۸۱ کیلوگرم را یک بار اوت و بار دوم بالای سر برد و در حرکت سوم وزنه ۱۸۵ کیلوگرم را مهار کرد و به مجموع ۳۲۷ رسیده وسوم شد.

نماینده صربستان ابتدا وزنه ۱۸۲ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت دوم وزنه ۱۸۶ کیلوگرم را هم به نام خود ثبت کرد. او در حرکت سوم نتوانست وزنه ۱۹۱ کیلوگرم را بالای سر ببرد و با مجموع ۳۳۶ کیلوگرم دوم شد.

وزنه‌بردار ارمنستان هم در حرکت نخست ۱۹۲ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم وزنه ۲۰۵ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد و در سومین باری که روی تخته حرکت دوضرب آمد، وزنه ۲۱۰ کیلوگرم را هم بالای سر نگاه داشت تا با اقتدار و اختلاف بسیار با رقبای خود با مجموع ۳۹۱ کیلوگرم قهرمان شود.