سارق قوی‌هیکل برای سرقت از طعمه‌هایش نقشه عجیبی داشت. او رهگذران را در خیابان محکم در آغوش می‌کشید و تا از آنها پول نمی‌گرفت رهایشان نمی‌کرد.

تحقيقات پليس مشهد براي دستگيري اين مرد زماني شروع شد كه مأموران پليس با چند شكايت مشابه از يك سارق قوي‌هيكل روبه‌رو شدند.

تمامي شاكيان مدعي بودند هنگام عبور از خياباني خلوت، ناگهان مردي قوي‌هيكل آنها را در آغوش گرفته و مدعي شده كه به بيماري لاعلاج مبتلاست و نياز به پول دارد و تا زماني كه به زور پول‌هايشان را نگرفته، آنها را رها نكرده است.

با اين اطلاعات تحقيقات براي دستگيري سارق شروع شد و مأموران با در اختيار داشتن مشخصات ظاهري سارق، جست و جو براي دستگيري او را شروع كردند.

مأموران با زيرنظر گرفتن محل‌هايي كه سرقت‌ها در آنجا رخ‌داده بود در نهايت توانستند جوان سارق را هنگام زورگيري از يكي از شهروندان شناسايي و دستگير كنند.

سرهنگ حجت نيكمرام، رئيس پليس مشهد با بيان اين خبر گفت: تحقيقات پليسي از متهم 36 ساله كه سعيد نام دارد آغاز شده و شهرونداني كه به اين شيوه در بلوار پيروزي و خيابان پايداري مورد زورگيري قرار گرفته‌اند مي‌توانند براي پيگيري موضوع به كلانتري نجفي مراجعه كنند.