گروه اجتماعی: ‌برگ مخصوص حاوی شماره پرونده، شماره کاربر و شماره رمز برای دستیابی به کارنامه و آگاهی از نتیجه آزمون به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته اینترنتی طی روزهای 10 و 11 مرداد توزیع می‌شود.

معاون سازمان سنجش با اعلام این مطلب به همشهری گفت: نتایج اولیه کنکور امسال که به صورت کارنامه تنظیم شده است بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان برای آگاهی از نتیجه آزمون باید با شماره پرونده و مشخصات شناسنامه‌ای خود وارد این سایت شده و اطلاعات کارنامه خود را دریافت کنند.

حسین توکلی با بیان این‌که بر اساس برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده توزیع ‌برگ مخصوص حاوی شماره پرونده، شماره کاربر و شماره رمز در همان مراکز توزیع کارت ورود به آزمون تحویل می‌شود افزود: توزیع ‌برگ مخصوص در 381 شهرستان سراسر کشور صبح و بعدازظهر روزهای 10 و 11 مرداد صورت می‌پذیرد.

وی اظهار داشت: تمام داوطلبان لازم است که برای دریافت ‌برگ مخصوص حاوی شماره پرونده، شماره کاربر و شماره رمز بر اساس سال تولد خود اقدام کنند. البته توزیع برگ مخصوص داوطلبان تهرانی براساس اطلاعیه سازمان سنجش که دیروز در نشریه پیک سنجش منتشر شد صورت می‌پذیرد.