همشهری آنلاین: کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک در ارزیابی عملکرد کاروان ایران، ضمن تحسین از بانوان ورزشکار گفت: کاروان ایران فراتر از انتظار نتیجه گرفت.

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی، اظهار کرد: خو‌شبختا‌نه کاروان ایران فراتر از آن انتظاری داشتیم که نتیجه‌ گرفت. در رشته‌های تیمی خیلی خوب کار کردیم و والیبال ایران واقعا عملکرد قابل قبولی داشت. اولین بار مدال‌های طلای بانوان در تیراندازی و کاراته را کسب کردیم که برایمان بسیار ارزشمند بود.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: بانوان پتانسیل خود را نشان دادند که اگر حمایت شوند می‌توانند مدال‌های بیشتری را کسب کنند. ما هفت - هشت ما فرصت داشتیم که توانستیم این نتایج را بگیریم و همچنین رکورد مدال‌های طلای بازی‌های آسیایی ایران را بشکنیم. همچنین عنوانی را کسب کردیم که مردم از آن راضی هستند.

او درباره جایگاه قزاقستان در بازی‌های آسیایی گفت: قزاق‌ها خیلی خوب کار کردند. ما نمی‌توانیم جلوی پیشرفت آنها را بگیریم، فقط می‌توانیم کار کنیم تا به آنها برسیم. آنها در دو رشته بوکس و کانو و کایاک سرمایه‌گذاری کردند و بیش از 10 مدال طلا گرفته‌اند. ضمن این که 50 درصد مدال طلای آنها را بانوان کسب کرده بودند.