همشهری آنلاین: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مجموعه خدماتی که از مردم در سال گذشته دریافت کرده‌ایم در کل کشور ۳۵ میلیارد تومان بوده است که ۱۴ یا ۱۵ میلیارد تومان آن در آموزش و پرورش جمع‌آوری شده است.

به گزارش فارس، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز در مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها که در دبیرستان دخترانه دوره اول خواجه عبدالله انصاری منطقه 4 برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته مجموعه خدماتی را که از مردم دریافت کرده‌ایم در کل کشور 35 میلیارد تومان بوده است که امسال فکر می‌کنیم بیشتر باشد.

وی ادامه داد: حدود 14 یا 15 میلیارد تومان از 35 میلیارد تومان در آموزش و پرورش جمع‌آوری شد و توسط خود آموزش و پرورش بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

انواری افزود: در پایگاه‌های بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز برنامه‌ریزی شده است تا کمک‌ها بین نیازمندان حوزه‌های شهری و روستایی و بیشتر در مناطق محروم توزیع شود تا بتوانند از محبت مردمی بهره‌مند شوند.

وی گفت: فردا در پایگاه‌های بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) و 23 هزار مسجد که برای دریافت کمک‌ها تشکیل شده‌اند، جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود و همچنین در روز جمعه پایگاه‌های نماز جمعه سراسر کشور اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها می‌کنند و در مسابقات ورزشی و پیاده‌روی عمومی که اجتماعات مردمی است برای این امر مقدس استفاده می‌کنیم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص کمک‌ها و اینکه آیا این کمک‌ها صرفاً به دانش‌آموزان تعلق دارد، گفت: قطعا کمک به خانواده است البته با رویکرد دانش‌آموز در داخل خانواده و بیشتر کمک‌هایی است که نیازهای دانش‌آموزان آنها را تأمین می‌کند و صرف وسایل تحصیل و پوشاک آنها می‌شود.