مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی دو روز آینده در غرب، جنوب غرب ، بخشهایی از شمال غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس و دامنه‌های غربی و مرکزی البرز، ابرناکی، بارش باران،‌ گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ روز جمعه 25 مهرماه گستره بارش‌ها به شمال شرق کشور می‌رسد. روز شنبه 26 مهرماه نیز به تدریج در نیمه غربی کشور از ناپایداری کاسته می‌شود و بارش‌ها در نواحی مرکزی، شمال شرق و بخشهایی از شرق کشور ادامه می‌یابد و تا اواخر وقت این روز از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها روز جمعه در مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس و دامنه‌های البرز خواهد بود، اظهارکرد: در این روز بارش برف در مناطق مرتفع استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز دور از انتظار نیست. طی روز جمعه وزش باد نسبتا شدید در استان‌های گیلان و اردبیل رخ خواهد داد. همچنین روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

وظیفه افزود: روز یکشنبه 27 مهرماه در شمال غرب و به تدریج سواحل دریای خزر، ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت هوای استان تهران نیز اظهار کرد: هوای جمعه 25 مهرماه در استان تهران نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و در بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین دما در این روز 23 درجه و کمترین آن 14 درجه است.

هوای شنبه 26 مهرماه نیز نیمه ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات ابری خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای این روز 21 و 12 درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.