همشهری آنلاین: معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای به کلیه واحدهای این دانشگاه، سرنوشت مدارک دانش‌آموختگان واحدها و پردیس‌های تجمیع شده علوم و تحقیقات را اعلام کرد.

به گزارش مهر، در این بخشنامه خطاب به نمایندگان تام‌الاختیار ریيس دانشگاه آزاد اسلامي در هیأت امنای استان‌ها، معاونین فرهنگی، دبیران هیأت امنای استان‌ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي آمده است:

«با توجه به موضوع فرایند تجمیع واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات و نظر به ضرورت تسریع در صدور مدارک دانش‌آموختگان واحدها و پردیس‌های مذکور تا ورودی‌های سال 93، با هماهنگی به عمل آمده با معاونان برنامه‌ریزی و سنجش و پذیرش دانشگاه و با تایید رئیس دانشگاه مقرر شد به شرح ذیل اقدام لازم صورت گیرد:

1.مدارک دانش‌آموختگان پردیس‌های سابق در رشته‌هایی که در واحد علوم و تحقیقات تهران مصوب و دایر است، مطابق بخشنامه اول تیرماه 92 توسط واحدهای تجمیع شده تنظیم و پس از تکمیل به نام (علوم و تحقیقات تهران - نام پردیس) از طریق واحد علوم و تحقیقات تهران صادر شود.

2.صدور مدارک دانش‌آموختگان پردیس‌های سابق که رشته‌های تحصیلی آنان در واحد علوم و تحقیقات تهران مصوب و دایر نیست، اما در واحد همجوار (مادر) دایر است، توسط واحدهای مزبور (مادر) صادر شود.

3.مدارک دانش‌آموختگان پردیس‌های سابق که رشته‌های تحصیلی آنان در واحد همجوار (مادر) مصوب و دایر نیست، توسط نزدیکترین واحد مجری صادر شود.

4.مدارک دانش‌آموختگان واحدهای علوم و تحقیقات که پیش از طرح تجمیع دارای موافقت اصولی و رشته‌های مصوب بوده‌اند، بر اساس نام واحد پذیرش شده، صادر شود. برای ورودی‌های پس از آن باید مطابق تصمیمات اتخاذ شده در بخشنامه واحدهای تجمیع شده اقدام کنند.